lördag 14 mars 2009

Huskvarna.

Yees sitter i Huskvarna ikväll igen :P Har tillbringat kvällen här.. softat och snackat en hel del på msn och sen har vi spelat Dota några matcher. Mitt lag förlorade hela tiden förrutom sista nu där vi vann :D Wiiie. Annars idag har jag bara slappat..tagit de lugnt som fan och sovit nästan hela dan. Skitgött! Kände verkligen att jag behövde de. Har varit så mkt på senaste.. sen ska man väl hålla igång lite i mon :P Då ska jag och Sarah först ner till Dick lämna den gamla klösbrädan och förfesta lite innan vi drar till Teddan för att festa där resten av kvällen. :) Hoppas de blir nice. Annars blir de nog ganska jobbigt.. då jag suttit och tänkt en hel del ikväll och mått lite halvkasst. Vet inte varför jag sitter och tänker på massa gammalt. Svårt o släppa.. =/

Jaja ska väl käka lite nu sen blir de ett game till innan de blir hemmåt o sova.
Pussheej.



Min lilla älskling <3



Princez & Leo buwsar ^^

Inga kommentarer: