torsdag 19 mars 2009

Slö.

Sitter här i soffan och slappar. Ni anar inte hur jävla gött de e. Mår så jävla gött nu.. har varit dagmatte hela dagen, gymmat 1 och ½ timme på friskis.. kom hem gjorde i ordning mat och satte in i ugnen sen hoppade jag in i duschen, gick med Cindy och sen satte mig här. Ätit god, nyttig mat och bara slappat. Så jävla skönt. Fast funderar på att gå och lägga mig snart. För börjar bli riktigt trött. Har ju varit uppe sen innan 9 idag..

Sorry fastnade i Tvin :P Fixade ju en ny kabel igår, så nu äntligen kan jag se på TV igen :D Känns nästan lite nymodigt. Har ju varit utan TV typ 2 veckor och bara kunnat se film.. bra att man haft en del att göra under denna tiden så man inte hunnit störa sig allt för mkt :P

Dagen har varit rätt lugn ialf. Tycker de e roligt att ha Princez och Leo. Bara lilla Leo som inte kan ta de så lugnt. Han stressade runt här efter Flisan idag så han tillslut ställde sig och kissade i hallen.. :/:/ Trots att vi varit ute för 2 timmar sen!! Då blev jag faktiskt lite störd.. men vad ska man göra egentligen?! Det positiva e ju att jag inte lagt på alla mattor än, eftersom Cindy löpt. Hade ju blivit riktigt sur om man pissat på mattorna. Han äter ju typ allt han hittar ute oxå..så 2 timmar innan dom skulle åka hem började han ju spy.. :/ Dock e ju fördelen där att han e en sån liten hund att de inte blir så mkt spya ändå och tur att de än en gång var på golvet o inte mattorna. :P Stackarn.. får försöka ta de lite lugnt.
Jag & Sarah var uppe med vovvarna vid vatterntornet på eftermiddagen ialf. Cindy fick springa lös och småvovvarna fick dela på 10 meters linan jag har, en vovve i varsin ände :P . De gick faktiskt bra...eller jaa förutom att dom skulle trassla in sig i allt :P men de hade nog inte gått bättre om dom hade haft varsin. Efter prommenaden följde Sarah gumman med mig hem. Bjöd på lite kaffe och hade de allmänt soft :) Tack gumman för hjälpen!! e glad att vi gör detta tillsammans :)

Just de! Ska lägga upp en bild oxå jag tog idag. Var på A6 igår och shoppade lite, så tog en bild på de. :) Lite nya underkläder, två parfymer Britneys Spears fantasy och Paris Hilton Mysterious, lite smycken och 2 Body Butters luktar så jävla gott. :) Nöjd!!

Gonatt sov gott sen!
Pussheej.




Shoppat ^^


Leo, Princez och Cindy hoppar efter en och samma pinne :P

Inga kommentarer: