tisdag 28 april 2009

Gomorron!

Gomorron folket! :P Jo de e faktiskt rätt vanligt att jag e vaken såhär tidigt.. en stund ialf. Har ju den här jäkla hostan som stör mig rätt ofta :( Har väl massa slem som sitter antar jag. Blir ju lätt så när man e rökare :/. Annars måste jag till apoteket idag för att skaffa allergitabletter. Pollensesongen har ju satt igång ordentligt nu så de känns ju som man e förskyld, näsan rinner, ögonen kliar..men det värsta e nog att man blir så jäkla trött. Känns som jag kan sova hur mycket som helst :| Visst de e väl skönt, men ändå.. har ju inte ork till att göra nånting typ.

Vad har hänt sen jag skrev här sist då? Joo Akilles fick ett hem förra lördagen den 18:onde. Det kom ett par och kollade på honom från Linköping :). Jätte trevliga var dom. Kom vid 11 på förmiddagen och stannade ett par timmar. Mannen satt på golvet nästan hela tiden, buwsade och gowsade med Akilles. Dom kändes rätt för honom, så det var inte mycket att fundera på utan dom tog med sig gubben hem sen. :) Har mailat några gånger med dom efter de och dom har köpt en del grejjer till honom som en bädd o leksaker. Börjat träna med honom och varit på utflykt på Öland, där han fick bada i havet :) Känns jätte kul att höra!

Annars fredagen innan Akilles åkte kom brosan på kvällen. Bjöd på lite mat, tog några öl och rörde oss senare ner till stan. Trevligt! Hoppas jag verkligen att vi kan göra om snart. Gjorde fläskfilé i krämig örtsås med örtkryddad potatisgratäng, skitgott blev de!! Om jag får säga det själv haha.

Nee dags o lägga sig en liten stund till.
Pussheej. Hörs nog senare!



Fat Joe feat. Akon - One

Inga kommentarer: