onsdag 15 april 2009

Mycket.

Jaa jag vet inte vad jag ska börja någonstans.. tycker de händer så otroligt mycket nu för tiden :P Så ibland bara längtar man efter dom dagarna när man inte har nånting att göra, utan bara sitter o slappar framför tvin. :P haha. Det e konstigt hur allting e egentligen. För bara ett lite tag sen hade jag inte ett skit att göra på dagarna.. alla dagar såg ungefär lika ut. Nu känns de som de aldrig tar slut på saker att göra.. och min kalender e nästan full en vecka i taget. Men det e roligt! Att ha saker att göra. Och må så pass bra så man klarar ut det. Fast allt de där med pappa tog nog hårdare än vad jag trodde. Har ju varit rätt nere för det, sen låg jag ju en hel eftermiddag med migrän dagen efter vi kom hem från Helsingborg :/ Har haft en del problem med magen oxå.. spytt i olika perioder o så, funderar på om jag har varit på väg att få magsår..:/ Men som tur e har jag inte haft några problem med e på några dagar nu så det har väl gett sig förhoppningsvis. :)


Idag gick jag upp tidigt, åt frukost sen satte igång att städa lite i köket. Efter de blev de en långprommenad med hundarna. Känns lite konstigt att gå med 2 hundar igen. Och sen 2 schäfrar. :P Man känner ju sig trygg ialf :P
När jag kom in igen gav jag hundarna mat sen gick jag ut med lite skräp o så ner i tvättstugan för att boka tvättid. Fick en på en gång och de var ju lika bra eftersom jag verkligen behövde tvätta! Så de var bara att springa upp o hämta tvätten. Men orkade bara tvätta 4 maskiner, för efter maten blev jag skittrött och kände verkligen för en vilopaus.
Annars ikväll har mamma varit här en sväng. Myys. Har ju inte hänt så mkt på det senaste att hon varit här på kvällen, har ju som sagt varit så mkt annat :P Sen har jag suttit och pysslat en hel del med alla dessa papper. ang Akillies.
Allt måste ju bli rätt, och de e inte världens lättaste när man inte e så van än men de kommer väl. :) Har hört av sig 3 st idag som e intresserade av Akillies. Så e.v kommer de ett par i helgen och ska kolla på honom. Dom har haft schäfrar i sammanlagt 14 år och den ena var just en omplaceringshund så det låter ju bra. Men ska be dom ringa mig så vi får prata mer. Vill ju verkligen vara säker på att just dom e rätt för Akillies!

Nee nu ska jag fortsätta kolla runt lite på tradera :) Finns hur många fina klänningar där som helst :)

Pussheej.



Fina Akillies.




Sean Kingston feat. Lil Wayne - I'm at war

1 kommentar:

Terese sa...

Visst blir det mycket fräschare med det rosa ? :) Annars ska det vara VITT för då kan man blanda med en massa färger på tavlor, gardiner m.m .

Puss