torsdag 9 april 2009

Home agian..

Nu e jag hemma igen.. har varit hemma ett par timmar. Var jätte skönt o komma iväg ett dygn. Men får skriva mer om min resa i morron. e rätt trött och de ända jag kan tänka på är pappa <3 :'( varför jag aldrig träffade honom? varför han mådde så dåligt? vad han egentligen tänkte. Om han tänkte mkt på mig. Och vad han tänkte då. Att jag aldrig fick träffa honom i "vuxen" ålder eller vad man ska säga. Att jag ALDRIG kommer få ha något eget minne i från honom... "Bara" bilder o film. Jag skulle bara velat träffat honom åtminstone en gång. EN GÅNG!! Få krama om honom.

Pappa jag saknar dig! Hade verkligen velat ha kontakt med dig! Önskar de var någon jag kunde gjort för dig! Pappa förlåt. Älskar dig.. <3 :'( Vi ses i himlen.




Jag med pappas urna. Vila i frid älskade pappa. <3


1 kommentar:

sarah sa...

Tänker på dig gumman! Love you!