måndag 13 april 2009

Påsk.

Det blev inte mycket skrivande i torsdags.. hade migrän hela eftermiddagen så låg mesta dels i sängen o mådde skit :( Sen på kvällen kom Jocke :D var trevligt o träffa dig igen. Sarah kom förbi en sväng oxå, och så satt vi allihopa o sjöng lite singstar :D Skitkul! Men verkligen inte så lätt som man tror att de e. Det handlar ju inte bara om att sjunga rätt.. utan man måste ju även sjunga rätt tonläge.

I fredags tog jag det bara lugnt. Har kännt mig helt slut efter allt som har hänt och som man varit tvungen att göra. Så låg mycket o vilade hela dagen. Sen blev de lite handling på willys och sen film med Marcus o Marcus. =)

Igår var de först påsklunch hos mamma :D Mormor var oxå där. Massa god mat. Köttbullar, prinskorv, kyckling, ägg, jansonsfrestelse m.m. :) Gött! Sen var de hem o fixa lite och så tillbaka för lite fika senare. Innan jag gick hem o gjorde mig i ordning för kvällen. :) Det var ju fest. Sarah och Andreas kom först, sen kom Jocke, Rodde, Håkan, Jossan och Johanna :) Blev massa tjötande och en del singstar :D Körde i två lag. Tjejerna mot killarna :D Och självklart vann ju vi tjejer :D
Vid tolv drog vi ner till stan. Skulle gå in på centrum men Sarah hade ju glömt sitt legg :S:S Så det var bara att ta taxi fram o tillbaka så vi kunde hämta de snabbt o smidigt. Men när vi kom tillbaka släppte inte Centrum in fler folk.. så de blev tusen och en natt..dra en shotsbricka o sen dra vidare till 8 glas :) Faan alla var ju verkligen hur fulla som helst. hahaha även kom de drinkar från alla håll. Jag köpte nån själv, sen kom Jocke med nån o jaa.. shiit de var längesen man drack så mkt :P Men kul hade vi :)


Pussheej.




Ego.



Jocke, jag & Sarah.



Jag & Sarah. <3

Inga kommentarer: