tisdag 7 april 2009

Sooft.

Yees idag har de varit en riktigt soft dag! Skönt som faan. Gick upp vid 8, gick ut med hundarna och gav dom mat. Sen ringde jag och väckte Sarah gumman. Som skulle ha Akillies hos sig idag eftersom jag skulle vara dagmatte åt Princez & Leo. Gick bort och lämnade honom sen kom dom små buuwsungarna. :) Blev massa buuws och kel. Mamma kom som vanligt oxå och vi åt lite mat.Efter maten gjorde jag en god smootie vaniljglass, vaniljsocker och bär:) Skitgott! Och svalkande! Såna kommer de bli många av här i sommar sen :)Tog en spelrunda sen följde hon med ut en sväng :) Sen gick jag hem och däckade i sängen med dom små :P gött som faan. Vaknade vid sex igen och gick ut med dom tre innan Princez & Leos matte kom o hämtade dom.

Ikväll kom Sarah gumman med Akilles. Bjöd på lite kaffe. Sen vad Marcus jätte snäll och åkte till East End åt mig och köpte Friterad Kyckling med Ris och Currysås och kom upp med :D TackTack! Var verkligen skitgott! Så jag och Sarah gumman käkade o kollade lite på TV. Första gången jag såg Ballar av stål idag. Och jävlar vilket sjukt program. Men kul e de ju :P haha. Såna där grejjer skulle ju jag aldrig våga göra!!
Efter programmet gick vi ut och släppte hundarna på dagiset. Cindy har börjat säga ifrån mer nu och det är bra. Så nu e det lite roligare att leka med dom när båda vill vara med. :)

I morron eftermiddag åker jag, Marcus och Cindy till Helsingborg. Mysa och träffa släkten på den sidan. Och på onsdag e ju pappas gravsättning. Så de e ju den jag vill vara med på. Men samtidigt vill jag inte bara åka ner på såna tråkiga grejjer så därför jag åker ner i morron. Roligt att Cindy får följa med oxå :)
Akillies får vara med Sarah gumman igen. Men dom trivs jätte bra ihop, och vore de inte för att de var pappas gravsättning så hade jag ju aldrig åkt nu.
Har bokat tid för Akillies vaccination oxå. Nästa tisdag. Och skickat ett mail till en hundtränare som Eken tipsade mig om angående Cindy. Sen har jag även bestämmt mig för att skaffa en fadderhund genom SOS Animals, eftersom jag vill så gärna hjälpa dom med att ta flera hundar men kan inte det just nu. Kostar 400:- per år men helt klart värt de ju om man kan hjälpa till!! Så min fadderhund är nu Ji. http://www.sos-animals.se/products.asp?r_id=2676 . Känns jätte roligt när man kan göra såna här grejjer. :)


Pussheej.




Akillies.

Inga kommentarer: