måndag 1 juni 2009

Underbar sommarkväll.

Klockan är halv 12 och jag kom precis in
efter en prommenad med Cindy. <3
Det är fortfarande varmt!! Gick med tights,
en tun topp, skinnjackan uppknäppt och mina
tofflor :) Skönt att äntligen sommaren verkar
vara här på riktigt!! Man kan bara hoppas
att den är här för att stanna den här gången.
Men de kan man ju tyvärr inte vara säker på..
Sägs att de skulle bli regn och åska nu i
dagarna som kommer :(


Annars idag har jag bara tagit de lugnt.
Varit jätte trött. Vet inte varför.
Började dagen med en prommenad ner till
affären för att handla lite o så in till
kiosken för att hämta ett paket som hade
kommit :) Det var mina nagelack :D!!!
Nu får jag bara vänta lite innan jag prövar
eftersom ena min nagel gick av..så jag klippte
ner alla. Fult o ha en kort o resten långa..
bättre att dom får växa ut igen allihopa på
samma gång.
Tycker de var jätte billigt för 40:- spänn
iallafall! De var ju 7 st nagelack.
Tradera är bäst!! Där hittar man alltid
något man vill ha, antingen till hemmet
eller till sig själv. Till oftast en billig
slant!

nee nu ska jag sätta mig o kolla på TV en stund.
Innan de blir sängen. Tänkte försöka komma upp lite
tidigare i morron, för att städa. Hasse mitt
personliga ombud kommer hit i morron. För att
hjälpa mig med, hur jag ska gå vidare med min situation.
Min ersättning går ju ut i Januari 2010.




I have so much, but they are still things missing..

1 kommentar:

Terese sa...

Hoppas att mötet går bra gumman <3