tisdag 23 juni 2009

Midsommar.

Blev inte riktigt som jag hade tänkt mig.
Men mkt trevligt iallafall :D
Jag hade ju planerat att hitta på någonting med
Jocke. Han hade ju massa olika förslag! Fest på
Dalvik eller i Lekeryd m.m. Men tyvärr gick Jocke
stackarn och ramlade tidigare på midsommaraftons-
kvällen i sin trappuppgång..:/ Han hade varit o
handlat, och de var ju asblött ute efter allt regn.
Så de blev rätt halt där inne. :( Tycker så synd om
honom. Det hade gjort ont för vem som helst som hade
gått och ramlat. Men Jocke har ju redan sin skada
från början oxå. :( Hoppas de börjar kännas bättre
nu! Tänker på dig vännen!


Tommy som oxå tänkt att han skulle vara med Jocke
föreslog att vi skulle hitta på nånting istället o
det tycker jag var en bra idé, för man ville ju inte
sitta hemma o sega på midsommar :P Så Tommy och David
kom till mig en sväng, där de blev förfest med massa
prat, skratt, musik och alkohol :P Sen drog vi vidare
till Rosenlund. Och träffade Sanna gumman & co :D
Stannade där en stund, tog nån cigg, tjötade o drack
ännu mera. Innan vi beslutade oss för att dra ner till
Piren allihopa :) Skönt att de blev uppehåll på
kvällen/natten ialf :) Inte så många ute som jag
misstänkte. Alla brukar väl samlas hemma hos någon
på midsommar. Men nu vet man de :P
TACK för en trevlig midsommar allihopa :)



Jag & Tommy. :)



Jag & Sannut! :)
Är så glad för att vi fått kontakt igen!

1 kommentar:

sanna sa...

är oxå glad för vi fått kontakt igen gumman=)