måndag 29 juni 2009

Årets första dopp!

Yees igår kväll tog man årets första dopp :)
Jag, Cindy och Tommy åkte ut till axamobadet.
Det var ju hur varmt som helst o speciellt
för Cindy, med hennes tjocka päls. Så de var ju
underbart för henne att få bada! Sen älskar hon
ju att bada oxå för den delen. Lilla fisken :P
Var i med henne typ en timme i sträck, kastade
pinne, skvätte massa vatten på henne och simmade
ut en bra bit. Sen bestämmde vi oss för att gå
upp en stund. Men faan vilket gnäll de blev på
Cindy då!! Hon ville bara i igen, satt o gnällde
i ett hur länge som helst. Och lyssnade inte ett
skit på vad man sa :S En aning irriterande...

Annars var de hur skönt som helst i vattnet!
Och de e inte ofta jag brukar tycka de haha.
Men de var de verkligen. Så ångrar inte en sekund
på att jag tog med mig min bikini :D
Slänger upp några bilder o ett litet videoklipp
oxå :) Enjoy!



Tommy & Cindy.




Skvätta vatten e kul :P



:)

Inga kommentarer: