lördag 27 juni 2009

Fredagen.

Igår började jag dagen med att gå bort till mamma för att
äta lite lunch :) Sen blev de hem o lägga sig på ballkongen
för att få lite färg :) Solade ryggen. Blir lätt så annars
att man ligger för mycket på rygg, så att man är jätte
brun på magen o framsidan av benen.. men ryggen o resten
e fortfarande bleka hahaha. Inte så snyggt precis.
Låg o lyssnade på Michael Jackson låtar.. Kan fortfarande
inte fatta att han e borta :o :O Låg oxå och funderade på
vad man skulle hitta på resten av dagen o kvällen. Är ju
surt att bara sitta hemma.. speciellt när de e helg.
Efter en stunds solande gick jag in o satte mig vid datorn
en stund, innan jag tänkte hoppa in i duschen. Då började
Bella gumman skriva till mig o fråga vad jag hittade på och
om jag inte hade lust att åka en sväng :D
Glad jag blev!! Vi hade ju inte träffats på jätte länge,
och ut o åka i de här fina vädret är ju verkligen inte fel!
Så det är klart att jag ville de. En timme senare, efter en
dusch o lite fix satt jag i Bellas nercabbade bil med solen
skinnandes på en och bra musik pumpades ut ur högtalarna :D
Jätte härligt. :) Åkte förbi stan upp till A6, träffade en
av Bellas polare o satt o tjötade lite. Gick in en sväng på
OnOff sen bar de av till Lekeryd :) Tog en glass o bara njöt
av vädret, innan vi åkte hemmåt igen. Tack för en härlig
eftermiddag :)

När jag kom hem blev de käk o fix. Byta kläder, fixa håret,
piffa upp sminket o så i väg till O'learys för att träffa
Tess gumman :) Satt på uteserveringen ett tag med öl,
cigg o bra musik. Dom spelade massa Michael Jackson låtar <3.
Bestämmde oss senare för att gå en sväng till centrum.
Där var de rätt dött.. inte alls mycket folk. Men en öl
och en bra stund på dansgolvet blev de innan vi trippade
tillbaka till O'learys igen. ;) Faaan vad mycket folk
de hade kommit då!!! Visste knappt vart man skulle ta
vägen hahaha. Tack för en trevlig kväll!!
Allt var toppen förutom att jag kände mig alldeles seg.
Var inte alls på sånt där toppen festhumör. Ångesten
ville gärna hälsa på igår oxå.. vet inte varför.
Så blir de ibland. MEN jag gav mig inte :D Jag åkte
dit, jag var där ända till sista bussen och jag kom hem!!
Så där fick den ;P

1 kommentar:

Bella sa...

De var skojj, Tack så mkt gumman