torsdag 18 juni 2009

Nattciggis.

Nu sitter man här o tar en nattiscigg.
Ska snart gå sista nattprommenaden med Cindy
oxå sen blir de o sova :). Förstår de inte
riktigt men känner mig ganska trött.
Vilket känns konstigt, eftersom jag inte
gjort speciellt mkt. Mer än de vanliga typ.
Gå med Cindy, plocka i ordning lite här hemma,
laga mat och sen hjälpte jag mamma lite med
o hämta några saker från källarförrådet. Hatar
källaren. Mörkt lång korridor med massa gallerdörrar :S

Efter de gick jag hem och slängde mig i soffan
och slumrade till en stund. Innan de var dax
för en prommenad igen. O så kom mamma förbi en
stund. Spelade lite kort o pratade. Gjorde även
en kladdkaka, var sugen på choklad hela eftermiddagen
men pallade verkligen inte att gå ner till affären
eller kiosken. Och då kom jag ju på att jag faktiskt
hade alla ingredienser till kladdkaka hemma :D :D
Och de blev sannerligen KLADDKAKA, haha.
Kladdig som sjutton :P gottgott!

Så för en liten stund sen kom Marcus, fick
kladdkaka som han älskar o så lite kaffe. :)
Mysigt att slippa sova själv i natt .

Sitter oxå här och funderar på vad som händer i
helgen. De e ju midsommarafton på fredag!!!
Vad händer???? ALLA måste svara!! ;D

Ååh förresten! Såg världens sötaste film igår!!
Bambi!! Därför måste jag visa den här youtube
videon, när han lär sig prata!! Mega sööt!!
FÅ-GEL!!! :D



Take care! Pusss.

2 kommentarer:

Elin sa...

Ujja för Kladdkaka :D Midsommar. Öhm. Öl, kommer ju inte vara frisk men de skiter ja i :P

sanna sa...

haha det klippet har jag och min vän haft som replik i flera år och varje gång man imiterar så är det lika kul=)wiiie heja disney ;)