torsdag 4 juni 2009

Sommarplaner?

Sitter här och funderar lite på vad man ska hitta
på i sommar. Jag vill göra massa kul! Hitta på
saker och åka i väg. Man sitter här hemma så mkt
annars, så på sommaren kan man väl få unna sig
lite? Vet inte riktigt vad man ska hitta på bara.
Har ju inte hört något mer från min faster än
angående Stockholmsresan. :( Men hoppas verkligen
att de blir av!! Ser ju fram emot de som fan!
Dock vet jag att de kommer bli jobbigt med min
ångest.. först resan..sen allt folk.. och att man
inte känner igen sig speciellt bra men men. Superbra
övning! :)

Jocke vill ju så gärna ha med mig utomlands oxå.
Han har tjatat som bara den.. :P "Har du skaffat
pass än?" "Nepp" "Men gör de då!!Sen gotar jag inga
ursäkter!" hahaha.
Är ju så förbannat flygrädd. Annars skulle jag mer än
gärna vilja åka utomlands! Till ett varmt ställe.
Bara slappa, sola, bada, shoppa och festa :D :D
Får väl kanske ta mig i kragen och skaffa de förbannade
passet.. Får väl försöka intala mig själv att man
måste våga ta lite risker här i livet. Man lever bara
en gång!! Fast mest e jag nog orolig för att min
ångest ska fitta sig faktiskt.. :(
Jaja.. Helsingborg o hälsa på farfar i sommar med
kanske :) Bada i havet, shoppa o gå ut i Helsingborg
vore väl inte fel?! De ska jag nog oxå försöka
satsa på :)

Vad har ni för planer i sommar då?? Någon som vill är
sugen på att hitta på något?? Behöver inte vara nån resa,
bara en lunch/fika/öl på stan..Eller något annat :)
Jag är trött på att för de mesta sitta här hemma!


Idag annars har de bara varit lugnt. Tommy kom förbi
vid 16.00, blev lite förvånad :P Men på ett positivt sätt.
Vi gick en långprommenad på Öxnegården med Cindy.
Kul med sällskap! :)

Nee nu ska jag nog sätta på en film. Blir nog
någon Disney film igen :) Känns som jag har
Disneymaraton här hemma.. har redan sett Svanprinsessan,
Skönheten och Odjuret & Lejonkungen 1,2 och 3 dom
senaste veckorna :P Men jag älskar disneyfilmerna :)
Pusssheej.


6 kommentarer:

sanna sa...

kul att du funderar på att hoppa på ett flyg haha efter det att ja läst i aftibladet nu om en flyplans olycka så är jag negativ till det igen haha. Har inte heller sommaren planerad men ska försöka hyra en stuga vid kusten iaf=)

Cissi sa...

Jag har inte heller några planer för sommaren så om du vill får du komma hit så kan jag visa dig runt i Linköping och Norrköping :) Jag vet att vi inte pratat så mycket på ett bra tag, men vi kan ju alltid se vad fortsatt kontakt kan leda till :) vänner kan man aldrig ha för mycket av ;)

Miia sa...

Sanna : Joo men jag veet inte hur det blir. Är ju flygrädd sen har jag ju min panikångest. Men är så trött på att bara sitta här hemma eller vara i stan. Skulle vilja se nånting annat. Man e bara ung en gång.. och man måste våga chansa lite ;) Roligt med en stuga vid kusten :) Vilka ska du hyra den med då??

Miia sa...

Cissi: Klart man aldrig kan ha för mycket vänner :) Vi får börja ta upp kontakten igen, så får vi se om de kan finnas möjlighet att ses i sommar :) Kul att du hörde av dig :)

sanna sa...

jo sant,man lever bara en gång,men man kan ju ta sig utomlands på andra vis :p. Det blir väl jag,maths,linda och marthin som hyr stuga och väljer karlarna att skita i det så blir det jag å linda hehe =)

Cissi sa...

Ja det skulle vara roligt i alla fall :) Jag har mer eller mindre hur mycket tid som helst, det jag inte har däremot är hur mycket pengar som helst ;) ja jag skulle verkligen vilja ta upp kontakten med dig igen, vi hade fin kontakt där ett tag men så rann det bara ut i sanden, men det är så det oftast blir när man bara pratar över nätet...vad ska du hitta på i helgen då?