söndag 18 juli 2010

Söndag ♥

Har inte skrivit på ett par dagar för de har mest varit lugnt
här och inte hänt så mkt. Vet inte riktigt vad man ska skriva
om då :P Ibland tappar man bara fantasin..
Mamma har varit här väldigt mycket ialf :D ♥ Älskar att vi har
sån bra kontakt, ses ofta och prata om typ allt utan att gå
varandra på nerverna efter ett tag som vissa andra kan göra med
sina föräldrar.

I går kväll kom Marcus hit en sväng, började hjälpa mig med
min hemsida. :) Så de känns bra att de äntligen börja hända
något! Även om de kommer ta tid. Önskar man kunde sånt själv,
men de är fan alldeles för komplicerat för mig.. massa koder
o skit ;P

Idag hoppas på att få åka o handla, de beror på om Marcus kan
låna ut pengar till mig. För får ju inte pengar förrens i morron..
så typiskt.. Eftersom Marcus åker upp till Stockholm ikväll igen
och kommer inte hem förrens på fredag.. Vill helst inte vänta
en hel vecka till utan att få handla..Då lär jag snart sitta
här utan nånting :S




Inga kommentarer: