måndag 12 juli 2010

120710 ♥

Vilken underbar kväll de har varit ! :D Anna gumman kom till mig
efter fem och vi satt ute på min ballkong en bra stund o bara
tjöta. Innan vi bestämmde oss för att gå ut med hundarna en liten
sväng. Gick först till kiosken o köpte varsin dricka sen blev de
dagiset. Där de är inhängnat o man kan släppa dom små liven. :)
Märktes på båda att dom tyckte de var skönt att få komma ut o
springa fritt. Slippa sitta inne i en lägenhet hela tiden...
(eller ja.. de blir ju en o annan långprommenad.. men har ju varit
lite väl varmt för de idag tkr ja..)

Men Bamse är fan den första hunden som jag har träffat, som
verkligen ÄTER PINNAR!! :S Cindy o många andra vovvar lägger
sig o biter sönder dom i småbitar men spottar ut småbitarna..
Bamse sväljer.. :S kanske inte är de bästa för magen..Knazboll!

När vi hade varit där några timmar o hundarna började bli trötta
tänkte vi röra oss hemåt men precis då ringer gummans telefon.
Så tänkte vänta tills hon var färdig... Då kommer en jävla kärring
och bara "NI FÅR INTE HA HUNDARNA HÄR!!! MIN DOTTER GÅR HÄR PÅ
DAGIS!!!" Jag bara men vem fan bestämmer de då?! De är ju inte
så att vi går hit när de är barn här! "VÄTTERHEM! JAG SKA RINGA DOM!"
Gör de sa jag bara.. "BARNEN SITTER HÄR O FIKAR O ERA HUNDAR
GÅR RUNT O SKITAR NER!" Nej sa jag för jag låter alltid dom göra
sina behov innan vi kommer hit o skulle de ändå hända en olycka så
finns de ju påsar!! "MEN NI FÅR INTE VARA HÄR MED ERA HUNDAR!
JAG SKA RINGA VÄTTERHEM!!!" Meeen gör de dåå!!"AAH DE SKA JAG!
JAG KAN RINGA NU!!" jaa men gör de då! och så gick hon..
Tänkte på de efterråt.. Vätterhem har inte ens öppet nu.. ska
hon ringa jouren då eller??! Tror hon verkligen att dom kommer
bara för den sakens skull??! Jävla kärring.. lägg dig inte i!!
Vi störde ingen!! Få vätterhem att fixa en jävla rastgård istället!!
Vad sur jag blir!! Hon sa oxå att hon skulle säga till dom på
dagiset att hålla uppsikt efter oss så vi inte kommer dit o släpper
våra hundar något mer.. men hahaha.. som Sarah sa till mig nyss..
Ska dom övernatta där då eller?! :P Vi går ju som sagt ALDRIG dit
när de är öppet o de finns barn där... usch vad trött jag blir..












4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha ja, vilken jävla kärring!! Hmm aja vi hade skoj där iaf.. Var hur trevlig kväll som helst. Ett måste att göra igen =) <3 Puss

Sara, mamma till pseudotvillingar sa...

Ne alla kläder bara klibbar ju fast ändå så som dom flänger runt.

Vilken idiot, tro fan att ni får va där med hundarna när det är stängt.

Sara, mamma till pseudotvillingar sa...

Tack :)

Nej absolut inte, som du säger ni plockar ju upp skiten efter er om det händer en "olycka" då spelar det väl ingen roll

sanna sa...

Herregud, vi tänker släppa våran på dagiset med, enbart för vi vet att det är stängt runt om, för våran del blir det perfekt träning. Man går ju aldrig dit när barnen är där...dessutom hur mkt skitar de ner om de ej fäller, man plockar bajset??? KÄRRING!