torsdag 15 juli 2010

Gårdagen ♥

Åt lunch hos mamma, sen när jag kom hem blev de att färga håret
och diska lite. (För er som inte vet har jag vita hårstrån som
växer ut lite då o då.. har haft de sen jag var liten o vet inte
varför :S..känns inte så kul dock när man inte är så gammal..)
Vid fem tiden kom Jonna min ena kontaktperson och vi tog en
långprommenad med vovvarna i skogen. Mysigt! Och behagligt.
Det var ju inte den här kvava och kompackta värmen i går!

När jag kom hem igen blev de väääldigt stressat.. skulle ner
och köpa cigg, käka, byta om, fixa håret och sminka mig på 2
timmar :S Satt på golvet och käkade samtidigt som jag lockade
håret hahahah. Hann dock inte ändå.. utan missade bussen med
bara några minuter så fick ta nästa. Men de gjorde inte så mkt.

Mötte upp Anna gumman på piren ♥ Där satt vi och tog ett par
öl innan vi drog oss vidare in mot stan :) Har alltid lika
trevligt med dig snuttan!! "Karlsson, Karlsson världens bästa
Karlssons :D!!"
Vi tänkte dragit in på O'learys men där
var dom ju så känsliga.. o påstod åter igen att Anna var för
full o gick o vinglade :S:S vilket inte stämde nu heller!!
Grymt irriterande! Blev centrum i stället ialf. Där kom vi
in direkt o hade as trevligt. De ända som var lite tråkigt
var att de spelades nästan bara dance och house. Ville haft
lite mer RnB/HipHop ;) Dick kom en sväng oxå och dansade med
oss, sen delade vi 3 en taxi hem.

Kom hem och möttes av två jätte glada o gosiga vovvar :D :D
Som hade varit hur duktiga som helst ! ♥ Detta var ändå
första gången jag lämnar Bamse hemma själv i flera timmar.
Men de klarade han galant! Toppen! :D Var lite orolig annars.

TACK ANNA GUMMAN FÖR EN SUPERTREVLIG OCH KUL KVÄLL ♥ ♥







1 kommentar:

Anonym sa...

Lika trevligt som alltid =) Me like <3 "Karlsson, karlsson världens bästa karlsson" hihi <3 Puss