måndag 19 juli 2010

Kan inte sova :(

Vaknade för typ en timme sen och kände mig klarvaken..:S
Gick upp och satte mig o betalde mina räkningar för att ha
något o göra.. Testade o lägga mig för en liten stund sen
men kan fortfarande inte sova :S Fan vad irriterande! Är
ju trött egentligen. Dels för att klockan är inte mer än 5
på morgonen sen gjorde man ju en del igår..

Det blev IKEA en sväng när jag väl hade fått upp Marcus.
Han skulle kolla på någon hylla o jag var ute efter
födelsedagspresenter ♥ Både mamma o brosan fyller ju år
denna månaden. Brosan blir 34 på torsdag den 22/7 och
mamma blir 59 nästa tisdag den 27/7. :) Så de vankas
kalas framöver ;) Rainer min morbror kommer även hem till
nästa helg och då ska vi alla ut o äta en god bit mat på
piren för att fira ! :)

Efter IKEA fick jag faktiskt åka o handla lite grann :)
Marcus var bussig och lånade ut cash till mig. Tack!
Var dock lite oroligt när man har en exakt summa att gå
efter.. var ju inte säker på om de skulle räcka. Men som
tur var blev de bara någon krona extra som jag fick lägga
till själv. Skönt o ha lite mat hemma igen !

När vi kom upp till mig igen blev de käk och strax där
efter drog han. Då tog jag på mig mina prommenadskor o
gick några kilometer med vovvarna :) Det var skönt eftersom
vi har fått en helt annan luft nu ju.. inte alls så kvavt.
Utan man kan faktiskt andas ute ! ;P Väl hemma igen blev
de en dusch o sen käk, och resten av kvällen bestod av
slappande framför tvin o lite telefontjöt med Sarah ♥



1 kommentar:

sanna sa...

hatar när man inte kan somna om, tror det beror på att det är så fint och ljust ute idag!