måndag 1 mars 2010

010310 ♥

Sitter här och myser i soffan framför tvin. Kollar lite på American
Idol på fyran. Jag tycker de är så roligt och se när folk gör bort
sig hahaha.. förstår inte hur vissa verkligen kan tycka att dom själva
är så jävla bra. De är oxå roligt o se dom som är duktiga, önskar
faktiskt jag själv kunde sjunga bra! Men de där har man ju verkligen
krossat när man väl började röka... :/

Idag annars har jag bara tagit de lugnt. Har kännt mig jätte trött o
seg i flera dagar nu..vet inte varför :S Vintertrötthet?!
Tog mig ialf i kragen tidigare ikväll och satte igång och städa lite..
hade en jätte disk att ta hand om och lite små plock som vanligt.
Som var skönt att bli av med! :) Tog en liten prommenad med Cindy
gumman efter städandet oxå..men de var verkligen ingen hit.. Är
faktiskt väldigt trött på vintern nu! Vill ha vår!!

Just de.. var ju ute i lördags oxå! Nattklubben Huset öppnade ju igen
efter att ha varit stängt i två år. Gillade verkligen de stället förr
och har varit där många gånger. Kvällen började hemma hos Anna på
Österrängen. Med go musik, massa tjöt och go dricka. Strax innan 22
började vi röra oss ner mot stan, vi ville vara i tid eftersom vi
visste att de skulle komma massa folk och ville inte stå i kö för länge.
Vi hade tur och fick endast stå i kö några minuter.
Huset såg förövrigt nästan ut som de alltid har gjort, vad jag minns :p
Dom hade inte ändrat så mycket. Men de gör inte mig något eftersom jag
gillar de som det är! Det kom mer o mer folk och stämmingen var på
topp :) Träffade både Dick och Jocke ute som gjorde kvällen ännu bättre!
Så för mig var kvällen väldigt lyckad! :D Känns toppen, då de var
längesen jag tycker att jag hade en lyckad utekväll!


ursäkta min sminkning.. men försökte mig på en sotning
för första gången.. blev väl inte sådär väldigt lyckat men men..











Snälla Anna hata mig inte nu :$ :p

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha fy nej vilken pinsam film haha.. Den hade jag heeeelt glömt bort ;P <3 Puss Anna