torsdag 11 mars 2010

Rätt eller fel?!

Sitter här och tänker.. alla tankar snurrar hela tiden runt i mitt
huvud...Vad ska man göra och inte göra?! Ska man göra nånting som
känns helt fel men som man tror kan kanske bli rätt efter väldigt
lång tid?! Och vad är de egentligen som känns fel..?
Jag orkar snart inte med de här längre.. jag måste få veta!
Jag måste komma fram till något! FAN att man inte kan få hjälpt utav
någon.. eftersom de är endast man själv som har svaren.. Men skulle
jag verkligen tveka såhär mycket om de var något o ha? Skulle jag
verkligen tveka såhär mycket om de inte var de? :S :S

Har varit väldigt off i några dagar nu.. har inte orkat prata med
något typ. Inte orkat träffa någon.. Usch de här måste få ett slut.
Jag orkar inte ha de såhär längre....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gumman hur mår du? Vad är det som bekymrar dig? jag finns här om du vill prata av dig! Tänker på dig Puss Anna

SC sa...

Glöm inte att man måste våga chansa här i livet. Det kan bli något bra av det. Och det kan bli något dåligt av det..