måndag 22 mars 2010

Måndag.

Sitter här och lyssnar på hur grannes hund står och skäller på ballkongen..
Jag fattar inte hur man kan låta sin hund stå o skälla sådär.. och inte
bry sig :S Jag tycker själv de är skit störande när Cindy skäller..
Och hon står inte och skäller 5-15 min i sträck... Sen är de en annan sak
som jag tycker är konstigt gällande dom grannarna.. På ett år har jag
bara sett dom gå ut med hunden ett par gånger :S Jag trodde de skulle bli
skitjobbigt när jag förstod att dom skaffat hund.. att man skulle mötas i
trappen i tid o otid och de skulle bli ett jävla liv..men inte.
Visst de är ju jätte skönt.. men går dom ut med hunden överhuvudtaget
undrar man ju då..?!

Och nu när de varit och är så blött ute.. de är ju inte så att man sett
några andra tassavtyck i trappen heller mer än Cindys :S

Jaja.. skumt är de! Nu ska jag iallafall gå o klä på mig och gå ut
med Cindy. Sen är de väl dax att ta tag i den tråkiga disken ute i köket,
plocka i ordning lite och kanske även dra några gånger med dammsugaren.
Innan lunchdax och Marcus drar i väg till jobbet.



Inga kommentarer: