onsdag 24 mars 2010

Tisdag ♥

Hela tisdagen har gått och de har fortfarande inte kommit några valpar :O
Man är ju så nyfiken, spänd och förväntansfull så man vill ju bara att
dom ska komma nu!! Det värsta är att jag troligtvis kommer få vara själv
under förlossningen för att Marcus jobbar så mycket :/ :S Det är ju bra
för att han behöver pengar o så... men jobbigt o vara själv när man aldrig
varit med om något sånt här innan ju.. Det blir så många "Tänk om..."

Dagen har annars varit lugn. Mamma kom hit och åt lite lunch med mig
och Marcus. Sen följde Marcus med mig och hämtade mina linser innan han
stack till jobbet.. så nu är man rätt fattig igen :( 1400:- kr rök bara
sådär.. Inte kul!! Men de är ju lätt värt de ändå. För utan linserna
ser jag ju inte så bra och får värsta huvudvärken för att man anstränger
sig så..
Det blev en timmas träning i kväll oxå! :) Inte så mycket men körde
slut på mig själv för att hinna med så mycket som möjligt innan dom
stängde hahah. Lite måste man ju röra på sig.. nu när jag inte kan gå
mina älskade långprommenader. För att Cindy inte orkar de nu, och hon
ska inte gå långprommenader så nära förlossningen, sen är de ju inte kul
att gå själv + att jag inte vill lämna Cindy för mkt ensam nu eftersom
man inte vet när de händer!

Anna kom upp en sväng i går kväll. :) Tycker jag var jätte trevligt!
Kändes lite konstigt bara eftersom de var första gången vi sågs utan
att festa haha. Men hoppas de blir flera gånger! För du är mer än en
festpolare för mig :) Tycker du är en jätte härlig och go tjej! ♥
Och ser fram emot lördag. Även om de kanske blir O'learys vi går ut
på sen ;P








Bilder från min och Annas senaste utekväll som började på
Amour och avslutades på Centrum :) Mycket trevligt! :)




1 kommentar:

Anonym sa...

Hihi ja det var lite nervöst.. Men jag tyckte ändå det gick bra att umgås med dig utan alkohol och fest som vi brukar göra annars hehe.. Vi hade mysigt =) Woho men på Lördag ska vi festa loss, och ja det blir antagligen Olearys men vi får göra det bästa av kvällen =) Dansa loss våra lurviga på dansgolet ;D Puss Anna