måndag 22 mars 2010

Snart dax ! :D

Kan inte fatta att de bara är ett par dagar kvar till Cindy
ska föda!! Förlossningen är ju beräknad till tisdag :D ♥
Hundhagen är iallafall helt färdig nu. De tog sin lilla tid,
men nu är de ju ordentligt gjort! Cindy har börjat bli mer
och mer orolig nu, så vem vet. Småttingarna kanske kommer tidigare ;)

Dagen annars har varit rätt skum :S Vaknade först och främst
strax innan 7 i morse och kände mig as pigg :S Trots att ja
inte gick o la mig förrens typ 2 i natt.. Gick upp och åt lite
frukost. Spelade lite meningslösa spel på mobilen innan jag
till slut kände mig trött och kunde somna om efter 8..
Gick upp igen sen vid 12 och åt lite lunch. Innan Marcus kom
och vi fixade de sista med hundhagen. När allt var klart,
började jag känna mig rätt olustig.. kände mig varm i hela
kroppen, hade ont i huvudet och mådde illa :S :( Så tog 2
panodil o gick o la mig igen.. Efter en stund mådde jag bättre
så då tog jag och Marcus oss en sväng ner till ICA. För att
sedan åka hem till mig igen och göra hemlagad pizza :D
Hur gott som helst!! Annars har jag bara suttit o slappat
framför tvin. Kollat på bl.a Maid in Manhattan, Ballar av stål,
Blåsningen m.m. :)


Mattes solstråle ♥




Hundhagen nästan klar :)


Färdigt! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad fin hundhagen blev =) Valparna kommer trivas kanon där hihi.
Puss Anna

sanna sa...

fint det blev=)