måndag 19 maj 2008

Handlat.



Idag har man varit o handlat. (: Fick äntligen lite pengar idag igen. Fast egentligen e de ju inte såå mkt och vänta på. Dom tar ju slut efter högt 2 veckor, så då sitter man ju där 2 veckor utan någonting sen igen som vaanligt! suger verkligen. Man får för lite pengar varje månad så e de bara..Och kan inte unna seej ett skit. Det gör ju inte heller så att man mår bättre. :(
Har köpt massa till vovvarna i allafall mat, vitaminer, levergodis, tuggpinnar och tuggben :)
Roligt att kunna skämma bort dom lite iallafall. Det förtjänar dom verkligen mina "små" älskliingar <3 Annars har jag varit med Marcus nere hos Viktor en sväng. Kopplade in en annan bas i Marcus bil :p Låter lite bättre nu. Efter de var fixat åkte jag och Marcus iväg till Biblos och köpte pizza. gott gott! Och nu e man hemma igen, kollat på lite My Name Is Earl och bara softat (:

Pratat lite med Tess gumman oxå. Fattar inte att dom inte kan hjälpa deej. Dom kan ju ingenting. Förstår verkligen inte hur dom tänker. Hoppas att de löser sig snart, det måste de göra! Jag förstår verkligen vilken sits du sitter i, gick ju 1år utan att ha nån inkomst :S. Och så länge vill jag abslout inte att du ska gå utan pengar!! Älskar deej gums och finns här för dig! <3
Vi som umgick så mkt när vi var små. Saknar det. Då visste vi inte hur bra vi hade det.. hade aldrig såna här problem.
Fan ibland önskar man att man var liten igen.

Inga kommentarer: