tisdag 22 april 2008

Skitnice med så fint väder idag oxå :) Låg o solade några timmar i eftermiddags, var as gött.
Sen kom Marcus, vilade en stund sen åkte vi väg en sväng.. fixade lite grejjer. När vi kom hem fikade vi och slö kollade på tv.

Mamma åkte in i dag igen... vrf kan de aldrig vara riktigt bra? Förstår inte vrf de alltid ska vara problem.. hon hade ju lixom bara varit hemma en vecka.. var de allt hon fick? Hon som var så glad för att hon fick komma hem..det gör ont i meej när jag tänker så... att hon blev så glad och sen att de ska bli problem såhär igen.. Hon som har varit med om så jävla mkt redan.. finns det ingen gräns?? när räcker det?? Mamma jag älskar deej <3 Hoppas verkligen inte att de inte e något allvarligt. Annars verkar jag ha en sån där deppkväll/natt idag igen.. känns som man står o trampar på samma ställe hela tiden kommer ingen vart.. alltid samma grejjer.. städa.. gå med hundarna.. få pengar den 19:onde varje månad men har ändå inga pengar att göra något för.. Vrf e de ingen som vill ha Homer? har gått 10 månader nu och ingen som verkar vilja ha honom.. han som e så söt och go.. de ända som e ett problem, e ju att han inte kan lämnas ensam men de går ju egentligen att träna bort med tålamod.. bara att jag inte ha orkat.. och sen står de ju inte på deras hemsida eller på några annonser ute. .så förstår inte problemet? Vill bara han ska komma till ett permanent hem.. där han ska vara sen och få mkt uppmärksamhet + kärlek för de behöver han och förtjänar han verkligen. Sen behöver jag få vara ensam med Cindy & Flisan...få mer tid för meej själv.. men jag vill inte göra som många andra tkr.. bara lämna bort honom..så jag kan få mer tid för meej själv.. de skulle inte jag må bättre av.. då skulle jag bara känna att jag svikit honom.. han måste få ett bra hem innan jag lämnar iväg honom.. hoppas bara det händer snart.. nee fan ska försöka sluta deppa nu o gå o lägga meej, behöver väl sova :p haha. Natti!


I need you here.. I'm sorry but I can not understand what the problem is..I like you..you like me.. but when I start to talk about see eatchother..
you build up this big wall around you and it never happend..that makes me sad.

Inga kommentarer: