söndag 20 april 2008

HV 71 SM-GULD 2008.

2008-04-18
Idag har jag först varit hos mamma o ätit som vanligt ;P Lagade kyckling, potatis i ugn och beanasiesås (: gott gott. Sen gick jag hem o städade lite innan Marcus kom o hämtade meej. Vi åkte först till Rusta för jag skulle kolla på mattor, hittade inte dom jag ville ha som jag sett på deras hemsida men hittade tillslut ett par andra jag ville ha :P Svarta med vita blommor typ som jag ska ha i hallen :) Efter Rusta åkte vi till Eko för Catharina hade tipsat meej om att dom sålde snygga billiga panellängder där, tyckte inte dom hade så snygga där.. inte så många att välja på heller.. men köpte iallafall ett par svarta panellängder så längde så kan man ju köpa till ett par mönstrade sen e.v och hänga brevid. Hittade oxå 2 st konstgjorda gröna växter till mitt vardagsrumsfönster. (Kan ju ej ha riktiga växter p.g.a min buwsiga katt hehe) och lite annat småplock (; När vi hade varit på Eko var de Willys som gällde, handlade till mamma och lite småsaker till meej själv. Så var de upp och lämna det o hämta hundarna så åkte vi ner till Viktor för att kolla hockyn på hans projektor :) Och som säkert alla redan vet nu så vann ju HV71 matchen mot Linköping!!!!!! :D:D HV blåå e dom bästa!! Heja Heja Heja HV!!
Efter matchen åkte jag & Marcus ner till Evergreen o käkade, och faan va mkt partyfolk de var i stan. :P Var kul o se. hade själv velat festa i stan egentligen. men men efter vi hade käkat åkte vi tillbaka till Viktor och såg en film.. nån krigs/skräck film. Lite konstigt kombination hade inte sett nån sån film innan men den var cool. Såå nu kom man hem för bara en liten stund sen, ska sova nu e rätt trött. Natti Natti!

Wish you could be with me.<3 You in my thought every day and night.

Inga kommentarer: