torsdag 17 april 2008

Trött.

Kom hem för en stund sen, har varit hos mamma o ätit som vanligt (:
Idag lagade jag Tacos *mums* hehe.
Hon e ju äntligen hemma nu efter 3 veckor på sjukhus =/Och som tur e så mår hon ju mkt mkt bättre, var ju väldigt tufft där ett tag :( Men jag vill tacka alla som verkligen varit där för meej, brytt seej och ställt upp. Var ju många som jag inte ens trodde brydde seej :) <3
Annars idag händer väl inte så mkt.. ska väl vila en stund nu tänkte jag.. har ju blivit väckt två dagar i rad tidigt av att någon ringt på dörren =/.. e väl ungar som vill sälja majblommor haha. Orka lixom.

Dom var här o la ny hallgolvmatta i går med så i helgen ska jag åka o köpa nya mattor till helgen, roligt att förnya hemma lite. Speciellt när man e hemma så mkt, då vill man ju självklart trivas :P

Jaha nu har man vilat en stund o så.. blev väckt av mamma som typ ringde 70ggr nämen ändå.. hatar verkligen att bli väckt ju :p haha.
Hon ville jag skulle gå ut o öppna bommen här ute för han från kemtvätten kom med mammas matter. Sen när ja kom hem igen käkade ja lite, sen ringde Marcus så han kom upp o vi åkte ner till ICA o pantade alla mina burkar o flaskor haha. Så vi fick lite chips o sånt till filmen som Marcus hade med seej (:
Aja i morron spelar HV igen!! Dom kommer ta guldet!! HV blåå e dom bästa!!

Nu blir de en cigg sen glo på filmen kanske skriver senare. Pussheej.

Nu har jag & Marcus kollat på filmen :) den var helt okeej. Whisper hette den.
En form av skräckfilm, I like (:
Sen har man fått sina pengar nu oxå.. wooho!! eller inte.. spelar ingen roll.. onödigt att gå o vänta på dom ju.. man får ju inget över ändå.. inget att göra något roligt för iallafall... för de man får över efter man betalat allt man ska, ska man ju överleva på till nästa 19:onde =/ Suger verkligen att aldrig kunna ha så mkt pengar så man kan göra vad man vill... de e ju p.g.a ekonomin som jag blir så mkt sittandes hemma oxå ju... har ju aldrig något att göra något för =/ Fuck it.
Aja i morron blir de att gå bort till mamma o laga käk som vanligt sen förhoppningsvis åka till Rusta och sen handla på Willys. Så får man se vad som händer senare på kvällen.. Marcus, Marcus & Viktor funderar ju på att sitta hemma hos Viktor o kolla hockyn på hans projektor.. får se om ja orkar hänga med eller om de kan dyka upp något annat roligt o göra :P
Nee.. ska väl gå med hundarna nu o sen sova. Natzia.

I thinking about you.. if you only can understand how much I want you here.. <3

Inga kommentarer: