torsdag 15 april 2010

S O L ♥

Åh vad fint väder de i dag!! Man blir ju så glad och vill bara gå
ut och njuta! Men min fot gör fortfarande ont efter långprommenaden
i måndags.. :/ Måste skaffa mig ett par ordentliga prommenadskor.
För de här håller ju inte.. jag vill ju gå fler långprommenader! :P
In princip varje dag nu när de är sånt här fint väder..

Tog mig iallafall en kort liten cykeltur igår. Men fy FAAN vad jobbigt
de var! Visste att jag hade kass kondition men fan inte så dålig.. :S
Ne den måste tränas upp! Funderar på att ta en till cykelrunda idag.
Man måste ju hålla igång ;)

Skulle vilja komma upp till rosenlundsbadet nån dag snart med, och
simma några längder, var ju hur längesen som helst nu ju.. men är
ju lite orolig för de stället p.g.a min ångest.. men får ju försöka
ialf..

Jaja nu kommer Marcus! Dags och käka!



Inga kommentarer: