onsdag 14 april 2010

L O N G T I M E..

Om man kanske skulle försöka ta upp de här med bloggandet igen..
De har ju verkligen varit segt på senaste :o Vet inte varför jag
tappade blogglusten. Hade ju rätt "många" besökare och kommentarer
där ett tag.

Aja nog om de. De blev inga valpar för Cindy gumman tyvärr :(
De visade sig att hon var skendräktig.. Vilket var jätte tråkigt!
Hade verkligen sett fram emot de, och skaffat massa matrial man
behövde för en hel del pengar. Men men.. kanske ska försöka igen
till hösten. Fast då måste jag göra ett test på Cindy först så
att hon inte är steril... för parningen gick ju hur bra som helst
annars, så de är ju lite konstigt..

Har i allafall lagt ut en ny annons på blocket att jag kan ta
hand om omplaceringshundar igen. Men ingen har hört av sig
hittills.. bara en man som har en helkuperad dobermann hane på
5 år som frågade om jag visste någon som var intresserad.
Men de visste jag ju tyvärr inte. Han skulle försöka omplacera
den på egen hand eftersom han lovat sin vännina att göra de
som hade honom först. Men nu hade hon blivit sjuk och kunde
inte röra sig ordentligt och var därför tvungen att göra sig
av med honom. Hemskt ju! Hoppas dom hittar ett bra varaktigt
hem till honom! Jag sa annars att jag kunde ta honom ifall dom
inte hittar någon inom snart framtid, eftersom dom redan har
3 andra hundar varav 2 schäfrar. Stora och krävande hundar..


En bild jag tog under en långprommenad med Cindy
förra veckan :)



Inga kommentarer: