måndag 19 april 2010

H E L G E N ♥

Det blev en bra helg ändå trots att den inte blev som man trodde
i början av veckan.. fattar inte riktigt hur vissa kan bli så sura
över nånting man verkligen bett om ursäkt för, ångrar och har varnat
för innan.. Jag kan inte rå för allt jag gör.. speciellt inte på
fyllan.. jag är bara en människa och alla gör misstag! Jag är inte
perfekt.. har aldrig varit och kommer aldrig bli! Så acceptera mig
för den jag är, annars kan de kvitta! Jag försöker iallafall vara
en bra människa trots att jag mår väldigt dåligt.. vilket vissa
inte verkar fatta.. Många mår dåligt, jag VET! Men jag kan inte ens
jobba.. Och då finns de ju en anledning till detta.. Sen trodde jag
att de viktigaste var att vara ärlig? Eller?! Jag har sagt som de var,
belive it or not..


MEN de finns faktiskt två helt underbara människor som stöttar och
finns där för mig i vårt och torrt, som förstår mig och som jag kan
prata med allt om ♥ Ni betyder massor för mig och är guld värda! ♥
Jag önskar de fanns fler som er! TACK för att ni finns!


Sarah & Jocke ♥ Mina änglar.

I går var jag, Marcus och Cindy nere på stan, eftersom dom hade
ett evenemang som kallades för "Hunden i City". Roligt tycker jag
då jag har gått miste om att de ens varit något liknade i stan
tidigare.. Det var en hel del hundar i stan stora, små, blandraser,
renrasiga, busiga, lekfulla, lugna ;) När vi kom dit visste knappt
Cindy vart hon skulle kolla.. de var ju hundar överallt haha
"Vem ska jag skälla på?! :P Efter ett tag kunde hon ändå lugna
ner sig lite. Titta på en och en annan hund som gick förbi
(rätt nära då) utan att säga nånting.:) Då blev matte väldigt stolt♥
Vi testade även den lilla agility banan dom hade byggt upp i
Rådhusparken.. hoppa klarade hon ju utan problem..men tunnlarna
var läskiga o slalom var ju bara bökigt :P




Ångrar att jag inte tog fler bilder. Dom få bilderna jag har är
ju tagna på långt håll oxå så man ser ju inte alls så mkt :/



En liten agility uppvisning ^^


Vi åkte hem en timme innan allt var slut men Marcus var ju tvungen
att ta sig upp till Elmia eftersom HV skulle spela och han sköter
ljuset där. När jag kom hem blev de käk o sen vilade jag en stund
innan matchen började :) Jävligt spännande i slutet! Och skitgött
att HV vann :D :D
Efter matchen kom Marcus o vi åkte o handlade lite. Åkte tillbaka
till mig käkade, kollade på TV och spelade lite innan vi drog ner
till Huskvarna för att hjälpa Henke o Jessica med sista flyttlasset
från Anderstorp :) Det var faktiskt skönt att bara ta de lugnt i
helgen, hade faktiskt ingen lust för krogen alls. Trots att de
hade ju varit kul med den där goodiebagen ;P

Ne nu orkar jag inte skriva mer :P Dags för sängen!
Natti Natti


Inga kommentarer: