tisdag 19 oktober 2010

191010 ♥

Sitter här och har precis beställt en julklapp till mamma ;)
Det är så roligt att ge! Skulle vilja ge så mycket mer, men
pengarna räcker inte till tyvärr.. Mamma är så himla lätt o
köpa till också. Vet massor man kan köpa till henne ;P
Svårare är det med sina vänner... Ifall man inte vet något
exakt som dom önskar.

Annars idag har de inte hänt så mycket än.. varit borta hos
mamma och ätit lite lunch. Blev tacos idag :D mums!
Sen hade hon handlat lite åt mig, eftersom jag inte kommer
storhandla förrens till helgen antagligen.. om nu pengarna
räcker till :/ Betalade ju mina räkningar i natt.. o jävlar
va mycket de var denna månaden.. bl.a tv skits avgiften!!
Hatar den!! Usch! Över 2000:- spänn om året som bara går åt
helvete..plocka bort den där skiten nu!!!

Ne nu ska jag sitta och lyssna igenom lite musik tänkte jag,
sen får man se om lusten infaller sig så man kan städa lite
oxå.. de behövs ju alltid..


bild från min födelsedag 30/9 :)

Inga kommentarer: