onsdag 25 juni 2008

Tisdag.

Idag har man tvättat och städat. Suurt som fan men de måste ju göras. Tråkigt när de blir för mkt av allt.
Annars ikväll har man duschat, gått en prommenad med hundarna och sen lagat mat.
Lagade kyckling, pommes och beanasiesås till både mig och Marcus... dock kom inte Marcus förrens 20 min
efter jag ställt fram maten på bordet... =/ Tråkigt faktiskt när jag sa till honom flera gånger.
Men men hans problem ifall han vill äta kall mat.. e inte så kul bara att du e så jävla otacksam..
Ibland funderar jag på om de skulle kunna bli du och jag igen.. men fan de känns verkligen att de inte
skulle funka... ena studen e allt jätte bra..vi skojjar och skrattar o myser men sen e allt bara skit igen.
Du förstår dig inte på mig, verkar ta vissa saker för givet istället för att uppskatta dom m.m.
Nee det e nog bara dumt att misslyckas. Synd bara för jag tänker ofta på vad allt vi hade tog vägen?
Du säger att du inte har ändrat på dig men de e bullshit.. jag har kännt dig i snart 4 år. Och bott med dig under
nästan hela tiden. Tror du verkligen inte att jag känner dig efter all denna tid? Konstigt annars..

Aja nu minskar dagarna. Kommer sakna dig enormt Homer. <3 Kan inte fatta att du har fått ett hem nu.
Känns som du bor och hör hemma här, men de e kanske inte så konstigt när de nu har gått ett år sen du kom
hit.. Hoppas bara du får de bra! Men de får du säkert.. Lisbet verkar vara en jätte bra människa som vet vad hon gör.
Till skillnad från vissa andra... pissar på dom. Tänker fan inte ställa upp något mer. Era egoistiska jävla snåljåpar.

Inga kommentarer: